jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

jag är trött men ändå inte trött, hur går det ihop? jag fryser och vill ha sommar nu. huhu varför bor jag i sverige för? dåligt beslut av mina föräldrar.
fellan har det bra han. vi skrev på facebook chatten idag och han berätta att han snorklar och kollar på fina fiskar och ligger och chillar järnet. kul. nej men är glad för att han har det bra och blir brun som en pepparkaka medan jag kommer se ännu mer ut som ett lik brevid honom nu. kul eller inte.
skulle egentligen pluggat järnet idag men somnade när jag kom hem så blev inge. sen så har jag lekt och gosa med mina vovvar.
nej nu ska jag ner och äta kvällsmat sen lägga mig så jag orkar upp! PANNKAKA IMORGON, TAGGA!!
PUSS!
en söt sommarbild på mig och bella som ligger i solen och chillerillar, gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback