2010-11-03

jahapp. imorgon så ska jag till borlänge men några puckon. undra om jag kommer överleva det här. ska dit med jonas, sebastian, mathias, albin och dennis, gud jag kommer dö. nej dom kommer dö. för jag tänker fortfarande kolla i alla affärer även fast jag är den enda tjejen, hiih. men men deras fel, dom som tog med mig. men det blir nog trevligt dom är ju ganksa trevliga dom där. haha nädå dom är trevliga.
ska dit och kolla efter nåt till maskerade på lördag som jag är supertaggad till.
fast nu så kom jag på vad jag kan vara utan att köpa nåt speciellt eller se för "spökig" ut. kat von dee, en utmärkt ide tycker jag! tror jag ska köra på de. hihi.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback