00.15

borlänge resan gick bra trotts allt. blev kanske min killigaste dag på länge men vad gör de? jag och tjejer har aldrig riktigt passat ihop.

när jag kom hem från borlänge så åkte jag direkt till min gymnastikträning, kändes gött att får träna igen. kanske inte var min bästa träning men det var skönt och kul. senare på kvällen kom fellan hem till mig och gosa.
idag så har jag kört till sala och tagit pass. året fulaste pass är utdelat till mig kan jag ju säga. fan vad jag skrattade när hon frågade mig om jag var nöjd med bilden. ugly betty säger jag bara.
sen när jag kom hem så har jag umgåtts med min kära vän emelie. vi åkte ner på stan och var ute och gick lite och kika lite och så. åkte och köpte lite grönsaker och dipp till idol gjorde vi också. allmänt mys.
nej nu måste jag gå ner och borta tänderna sen lägga mig för ska upp tidigt. ska ner med emelie på stan igen. fua och trixa lite. imorn äre maskerad också, wieeeeee.
puss och godnatt i förskott :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback