wiho.

idag har det vart en riktig chilldag, härligt! hade två lektioner som vi inte gjorde nånting på sen efter luch hade vi prov sen sluta vi, wiee. åkte pakethållare på camllis cykel. det kändes somrigt må ni tro. var hos henne en stund sen gick jag till åvestadal skolan och umgicks lite med min syster sen tog vi bussen hem. jag hann bara äta sen skulle jag iväg direkt. skulle nämligen på hundkurs med mami. det gick bra det. sen så svängde vi in på ok och köpte glass, hih.
måste berätta en asbra sak! vi ska köpa huset det är bestämt nu. så gissa om min familj är hyper nu. jag och mamma satt i bilden hem efter kursen och planerar vad vi skulle ha för tapeter och så, åh känns awesum! nej nu ska jag göra ett tal om filippinerna och läsa lite om israel och palestina, wiho...
grattis världens bästa mami på födelsedagen också
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback