valborg.

följde med emilia och lisa ner när dom sola på hålet igår för jag skulle ändå ner och köpa en ring. det var trevligt det.
sen på kvällen så åkte jag hem till linnea l och hade myskväll med estet dans och en tjej som hette sofia. de är bra tjejer detdär! det tog oss en timme att komma ner på stan..hehe. jag och pauline tyckte vi gick asfort men det kan vi inte ha gjort. när vi väl kom fram så träffade jag mycket trevligt folk sen så hittade jag även min man, som jag åkte hem med sen. bästa kvällen på länge! ♥
puss!

 

det här är enda bilderna jag har sen kvällen, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: pauzi

Det var jättetrevligt att du var med :D

2010-05-01 @ 21:57:38
Postat av: maddis

tack för att jag fick vara med! ni är bra ni :D

2010-05-01 @ 22:51:06
URL: http://madelenethunstrom.blogg.se/
Postat av: emilia

finast! du är alltid välkommen till oss :*

2010-05-02 @ 11:24:25
URL: http://anemilia.blogg.se/
Postat av: maddis

du är finast mimilia! hihi det känns bra det för ni är superbra :*

2010-05-02 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback