torsdag.

igår så hade vi nationella. kan ju säga att jag vet redan att här kammas det hem ett ig på det. men men sen så gick jag och emelie ner på stan och kikade och busade. sen så åkte vi hem till mig. sen så åkte vi på min hundkurs ett tag sen så åkte vi till åvestadal skolan och kikade på niornas cabare. sen så gick vi hem till fia en stund och hade lite tjejsnack. johanna var också där, hihi trevligt trevligt.

och ja nu sitter jag här och är vaken tidigt. vakna av att felix hade skickat 33 sms som det stod vakna på...hahah hur orkar han. men han är söt på sitt lilla vis när han gör sådär. idag ska jag iallafall leka med min man. han ska plocka ur sitt rum idag så funderar på att åka dit och hjälpa han sen så åker vi till mig och myser med ballerina kladdkaka♥.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback