stockholm.

igår så var sp till stocholm. det var riktigt trevligt! vi började med att åka till ett hindu tempel som sög dock, men men. sen så åkte vi till riksdagen och kikade. hih jag va lite klantig som vanlig och råkade trycka på fel hisskanppar och typ snubbla på inget som fanns att snubbla på, hehe.
sen så åkte vi till nåt museum som handla om människor från förr och så. och det var faktiskt intressant. haha måste berätta en sak jag faila med. jag och dennis gick runt och kikade lite och då såg jag en jättecool burk med en jätteäcklig snäcka i. så då tänkte jag att jag skulle ta ut burken ur ett fack typ och visa dennis. haha jag bara dennis kolla, så skulle jag ta den men då var det en glasruta för som inte jag såg så jag typ bröt handen, huhu. men lite kul var det i alla fall eller aa dennis fick sig ju ett gott skratt.

sen så fick vi äntligen "fritid" då gick jag, camilla och grabbarna och åt på donken sen så gick vi på stan. sen så skulle vi bara hitta till teaten..killarna var envisa om att dom kunde hitta dit utan att fråga, men det förstod jag och camills att det inte skulle gå...så jag gick runt och fråga snälla människor om vägen. sen så såg vi teatern och det var det BÄSTA jag sätt i mitt liv! jag blev så jävla facinerad och dom var ascoola. det handlade om en kille som inte visste om han föredrog tjejer eller killar sen så kysstes han med killar och dom dansa assexigt och var allämänt snygga. jag och joanna typ dog, hih.

sen så var det hemfärden kvar bara. den var mycket trevligt. jag och dennis satt och kollade på green day filmen typ halva vägen hem. sen så blev mathias och jonas väldigt rastlösa så jag sa att vi skulle leka och det fick jag dom minsann att göra. fick med treor också. så där bak satt vi och lekte lekar och skratta.
en mycket trevlig dag är sammanfattningen.
puss!





haha jävligt fula bilder men äsch det var storm i stockholm och jag hade glömt smink :´(

Kommentarer
Postat av: kkkkhghkyuu

uuuuudtgccghmmj<3

2010-05-08 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback