sol.

igår så var det helt underbart väder! jag åkte ut till felixen så satt vi ute i solen och lekte gissningsleken i typ en timme.  sen så kollade vi på nån komedi film sen så gjorde jag kvällsmat till felix duktig som jag är.
kan ju informera er om att nationella provet i matte gick verkligen asdåligt! ja kan ju ju informera er på samma gång att det gjorde tyska nationellan idag också..men men mitt liv gick inte under för det, hih.
är ny hemkommen, har vart på gymnastik träning. sitter här med pennie i knät. hon slickar typ sönder min hand, inte lika mysigt dock. men jag kollar ju på världens bästa serier så det gör inte så mycket. nej nu ska jag fortsätta kolla på ugly betty och sen desperate houswifes :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback