sjuker.

igår så skulle jag ha gått och kikat på battle of avesta men jag var sjuk så det blidde inget. jag kände mig friskare på kvällen så jag åkte ut till älskling vid halv elva kanske. men sen imorse när jag vakna så hade jag typ ingen röst och feber, så det var inge vidare. men då kom felix och sa att han hade brännt ut avatar när jag sov så jag kravlade mig upp och kikade på den med honom, mys.
sen så skjutsa felix mamma mig till träningen men jag var bara med på uppvärmingen och mjukan sen så orka jag inte mer för jag hade feber fortfarande...så imorn blir det ingen skola för mig för måste hinna bli frisk till i helgen för då är det gymnastik tävling i avsta.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback