ojskibojski.

idag så blidde inte dagen som den skulle ha blivit. jag har alltså inte gått till skolan. men det gjorde inte så mycket om man säger så. jag och mamma har varit och handlat. jag köpte ett par gladiatorskor, eller aa fick dom av mamma. danke!
sen så hämta vi upp moster linda och åkte och gick ut med hundarna i staden. det gillade dom och människorna vi stötte på också. för vem kan motstå att tycka mina bäbisar är söta? -ingen.
nu ska vi laga min favortit mat, alltså stuvade makaroner med köttbullar! sen när beckan och pappa kommer hem så ska vi åka och fira mormor som fyller år idag.
grattis yvonne björkstrand, min älskade mormor ♥
puss!



snart kommer eddie hit! han är väl för söt min bäbis :´)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

du skriver så fint om din gammla mormor jag älskar dej madde

2011-06-20 @ 08:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback