ååååååh.

jag verkligen hatar mitt hjärta! jag har som sagt muskeloskelettal smärta i bröstet. och det menas att mina muskler runt hjärtat är förkorta och några av mina revben upptill vid bröstet är lite förtrånga eller dom är lite inåtväxta så det är därför jag får asont i hjärtat, eller aa hjärtmusklen.
inatt vakna jag av att jag trodde jag skulle dö för att det gjorde så ont i hjärtat. och jag blir asrädd när jag får såhär så jag kan typ inte andas. åh jag ville bara ha min felix brevid mig då! för då är det inte lika läskigt. men i alla fall så har jag böjat fått asont efter jag har tränat...och det är inte bra för det är farligt att träna och om man får det i samband med träning så jag måste åkte och kolla upp det här igen. huhu tänk om jag inte får träna mer nu. fy tusan vad jag gnäller och tycker synd om mig själv faktisk just nu!
puss!

Kommentarer
Postat av: camilla

du fixar det, det vet jag ju <3

2010-05-03 @ 18:56:43
URL: http://camillaketonen.blogg.se/
Postat av: maddis

jo jag får väl hoppas det..<3

2010-05-03 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback