wieeee.

tillbringade natten hos älskling. vi spleade faktiskt guitar hero idag, och de var år sen vi gjorde de. hade väl tappat lite skills med dom kom tillbaka efter att jag fick spela lite, hih. vi busa, titta på film och myste typ bara men de föredrar jag så tummen upp för de.
sen blev det att träna jumpastik idag också, och de gick väl bra säg. har bara så sjukt ont i ryggen och kotorna i nacken...men men de går nog över.
jag och emilia sitter och taggar upp varandra tills imorn. för imorn så är det fotbollsträning, wieeeeee.
justja ska visa en jätte fin klänning som jag vill ha!
puss!



tänk vad fin till sommaren med bruna ben, åh den är så fin tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback