uttråkad.

nu sitter jag här som vanligt..men jag har ialla fall gjort lite granna idag, stolt! jag har faktiskt tagit en ridtur med bebbe och det tyckte både han och jag var trevligt.
såg nyss att pipis anmält våran trupp till tävligen i söderhammar. det ska bli både kul och läskigt. men det går nog bra skulle jag kunna tro och mysigt som tusan kommer det också blir :´)
imorn så ska sp till säters mentalsjukhus och busa. vilket jag tycker är en helt underbar ide av skolan för så slipper jag gå i skolan, hihi.
nej nu hör jag att mamma frågar om min familj vill ha glass så jag ska ner och ta lite glass och tröka vidare för här lär det inte hända någe mycket spännande än de som händer nu och de är = inget .
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback