tagga, tagga, tagga.

igår så var jag till borlänge med isabell. hon tog en insdustrial och jag följde bara med som sällskap, men bra sugen på att pierca mig va jag allt. men de får vänta till jag har lite pengar i fickan som sagt.
idag så skulle jag egentligen joinat emilia till stockholm, men eftersom att jag är en fattig lapp så blev det inget. men vi ses ikväll i varje fall så hon dör inte av det. för ikväll så är det partajja som gäller för min del, inte lite taggad jag är! aja nu ska jag packa ner lite kläder och slänga i klackskorna i väskan och fara till emelie och fixa mig där sen så åker vi nog till emilia och gör slutfinishen där.
puss!


hoppas alla får en trevlig kväll för de ska defenetivt jag ha!

Kommentarer
Postat av: emilia

fina tjejer de där!:*

2010-03-06 @ 03:16:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback