sommarväder.

vakna av att bella låg och pussa på mig, hihi. sen tog jag med mig alla vovvarna och gick ut och la mig i solen med beckan. vi har legat där i några timmar nu, skönt som tusan. lilla tyra har legat på min rumpa och sovit och sola. haha hon är väl för söt. sen när jag vände mig då låg hon på min mage och lekte med mitt navelsmycke, haha busvovve detdär.

sen så har jag försökt lärt becka att stå på händer och hjula. jag ska allt ha lärt henne innan sommaren är slut. om typ en timme så ska jag cykla iväg till stan och möta upp linnea och camilla sen ska vi cykla och köpa glass. gott! jag ska nog ta med mig eddie och bella i hundkorgen som mamma har köpt till cyklen, hah. men det tycker dom bara är kul så ja ingen skada skedd. nej nu ska jag ta mig en dusch.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback