midsommar.

gårdagen var härlig som tusan. började dagen med att krascha med emelie på min fina rosa cykel. hah. senare så åkte jag med min familj till donken och åt glass. vi tog med oss eddie och tyra, folk skratta åt tyra, TASKIGT! hon är ju sötast punkt slut.

sen så åkte jag till emelie och firra mig. sen så åkte vi till johanna e och parta. vi var där i kanske en timme. haha jag har en tendens att dansa bugg när jag fått i mig lite och det gjorde jag igår som bara den, buggmaddie! sen så fick vi skjuts till skogsbo. vi blev hämtade med cyklar av crille och lilja, sen så åkte vi till majjan och forsatte festandet. sen så blev det lite mycket för mig och jag mådde inte så bra. men vi gick i alla fall hem till crille sen. blev bärd ända dit av jb, hih.

nu ska jag kika på en skräckfilm med beckis och mami, sen så ska jag firra mig och åka ut till dennis stuga och mysa lite. ha en bra midsommar.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback