joannapanna.

idag så var jag på stan med joanna och camills. fick med mig lite smått och gott hem. sen så åkte jag buss till krylbo och gick hem till joanna och det var så långt så jag trodde jag skulle dö. hon bor liksom vid åsebo. åh hundra mil! men det gick bra, tog bara 55 minuter för oss, hih.
sen efter ett tag kom camills och då gick vi ut i stallet och mocka och fixa sen så red joanna. dutti flicka! sen så gick vi in och åt godis och slinga joannas hår. vi hann dock inte se resultatet för vi skulle iväg och hämta ut våra väskor i hallen. jättefina, vi fick även en vattenflaska från tea sportia som det står ens namn på. FIN!

nej men nu ska jag försöka förstå mig på lite matematik. har nämligen mitt avgörande matteprov imorn som avgör om jag får g eller inte i min matte a kurs. kul att jag fattar nåt då. nej inte speciellt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback