HAHAHA.

emelie ringde och väckte mig imorse..då var jag ju pigg och gla kan man ju säga. haha. vi tog iallafall min cykle och skulle cykla till stan. det börja med att vi höll på att köra rakt in i ett träd för att emelie är så dålig på att cykla, men vi klara oss. men sen när vi kom ut på vägen och så var det som ett grus hål och jag sa "kör inte i de för det är assvårt att hålla balansen i de" vad tror du emelie gör? jo kör rakt igenom det och tappar balansen med cyklen och vi flyger av cyklen och stoppar trafiken, hehe. liiiite ont det gjorde men som vanligt så har nog inte jag någon "ond-smärt" för jag börja asgarva som vanligt. aja nu så har jag bestlutångest...vet inte hur jag ska göra ikväll, men det får bli vad jag känner för. nej nu ska jag ta mig en tripp till hedemora och köpa glass med familjen.
puss!



har typ inga bilder på mig och emelie för att hon hatar att vara med på kort, men här är en bild sen en kväll som är värd att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback