sommar.

mamma har sålt min prins till fettot...förlåt för att jag säger fetto jag har inget emot tjocka människor men jag tycker verkligen inte om det här.

jag och emelie bakade hemgjorda snickers igår, dom blev asgoda. eller aa det var faktiskt jag som gjorde allt, hon var dj, haha.

idag så åkte mina föräldrar ifrån mig och emelie när vi skulle iväg och bada. hah så typsikt min familj. men men mamma vände och hämta oss. så har vart i storsjön sen klockan tolv imorse med min familj, emelie och moster och alla hundrarna. MYSIGT.

nu ska jag ta mig en dusch och fräscha upp mig sen ska jag emelie ivägn och busa.
puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag åkte inte ifrån er! Jag visste inte att ni skulle åka med mig, trodde ni åkte med pappi!<3

2010-07-08 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback