rebellbäbis.

idag har jag sovit ut för en gång skull, hihi. sen när jag vakna så la jag mig ute och chilla med hundarna. sen så gick jag och bytte om till ridkläder. så har pysslat och ridit på min prins idag. han är så duktig så. och sötast är han när han följer efter mig vart jag än går :´)
åh vill inte sälja honom....

ska träna gymnastik snart i varje fall. eller aa klockan halv sju börjar det och håller på till åtta. skönt att äntligen få börja träna igen säger jag bara.
puss!

hjärtat mitt..♥


Kommentarer
Postat av: pipis

han var stor:O

2010-07-08 @ 21:32:00
Postat av: maddis

hahah nja, han är ju en ponny :) men han är kanske stor för dig som inte rider och så ;D hihi pussie

2010-07-09 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback