min fina prins....

jahapp. det var nyss en tjej här och provred rebell. och jag gillade de inte alls. hon var jättetrevligt och sådär men hon kunde ju inte rida för fem öre...hon sa att hon hade ridit i flera år, men det märktes inte kan jag säga. åh varför kan ingen duktig tjej komma och rida på min prins och köpa honom så han får ett dröm liv?
mamma fick nyss en remiss till falun...hon ska tillbaka och kolla brösten, vilket man bara skulle få göra om dom hade hittat nåt. så den här dagen bröja ju bra. västa mardrömmen drömde jag också. nej nu tänker jag lägga mig i soffan och tröstäta.
puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi fixar detta gumman<3 Det är nog inget ska du se. puss

2010-07-08 @ 20:36:11
Postat av: maddis

nej får hoppas de...<3 PUSS!

2010-07-09 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback