dunderklumpen.

igår va nog den tråkigaste dag i mitt liv! jag vakna, sov, åt, sov, städa, läste, sov men sen orka jag inte med de längre så då trodde jag va gullig och väckte felix men han hade redan varit vaken länge så de va inge kul då. men i alla fall så fixade jag mig och åkte ut till honom.
vi låg och myste och kikade på film och så, vilket gillades. jag blev övertrött och jätte jobbig enligt felix, men sen va de han som va jätte dryg för han typ döda mig i en timme med kittlande och av att  knäcka mina fingrara och tår, huhu. idag så tittade vi på dundeklumpen, inte lite söt dundeklumpen är! ja det va väl allt jag hade att berätta.
puss!

Kommentarer
Postat av: andreas

Madde :O

Så där får han väl inte hålla på :O

Säg åt han på skarpen !

2010-02-21 @ 21:19:50
Postat av: maddis

nej jag vet..men jag spöa ner han sen ;D

2010-02-21 @ 21:22:52
Postat av: andreas

bra maddissssssss :D

2010-02-21 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback