team building.

provet gick nog ganska så bra trotts allt. intressant fakta va?
nyss ätit macka och oboy. snart ska jag byta om sen så ska jag iväg och träna gymnastik, wiee.
sen så har vi ju nada vatten här hemma så det är ett helvete att bo här kan jag säga. jag vet hur det känns att vara fattig och inte ha något vatten, man känner sig så handikappad. och det är helt sjukt vad vi människor använder vatten till mycket. aja ska sova hos felix direkt efter träningen för behöver duscha. hihi dum jag är. men men jag har inget val. men men ska byta om nu och pussa lite på hubert. caio
PUSS!



min helt otroligt cutiga tandborste som jag har pimpat, hihi.
borstade med fel hand igår förresten, fan vad svårt det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback