wihooo.

jag åkte till felix igår istället, hihi. vi hade det så mysigt så. vaknade imorse av att han satt på mig och ruska mig, kändes som det var jordbävning. sen så pussade han sönder mig då vakna jag till liv, hih. vi gick ner och åt en frukost som felix hade gjort till mig som bestod av brända rostmackor och för stark oboy, men det är tanken som ränkas som jag brukar säga. så det var gulligt. vi åt frukost till sommaren med göran. fytusan vad den filmen är rolig!

nu så sitter jag hos emilia och är färdigfixad. vi väntar på att resten av tjejerna ska komma. nej nu ska jag ta mig lite vin, vuxen poäng, och va lite social med emilia och felicia som kom  nu såg jag.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback