i min väntan så gör jag detta skojsiga.

Namn: madelene ida jeanette thunström
Kallas för: madde, maggan :)
Födelsedag: 29 januari
Födelseort: avesta
Stad: avesta
Stjärntecken: stenbock, men har sökt lite på det här och det står på jätte många ställen att jag ska vara vattuman så jag vet inte riktigt längre, hihi
Höger eller vänsterhänt: kung vänsterhänt
Piercingar: naveln och tungan :)
Tatueringar: ingen än, men snart så!
Vikt: jag vet faktiskt inte. vill helst inte veta heller.
Skostorlek: 38
Hårfärg: brunt, men blir rött på måndag :D shohooo
Fräknar: mhmm
Motto: man lever bara livet en gång så lev livet fullt ut!
Önskar du att du bodde någon annanstans? oh ja
Tycker du att du är attraktiv? inte direkt.

Dricker du?: jadå :)
Röker du?: näe
Vilket schampo använder du? helst fruktis
Vilken parfym använder du? hmm olika, just nu jennifer lopez sexy darling.
Vad är du rädd för? att spy, håriga spindlar och att blir lämnad.
Gillar du att tvätta? haha har aldrig gjort de så vet inte, säkert skojsigt
Gillar du berg- och dalbanor? sist jag åkte en så satt jag och grina så näe det gör jag inte men tvingar mig själv att åka dom ändå :)


senaste…
Filmen du hyrde? the colecter eller hur det stavas
Filmen du köpte? aristocats och nån skräckfilm som sög :D
Låten du hörde: sleepyhead - passion pit
Låten du laddade ner? oj, var nån skiva till beckan :)
Personen du ringde? emelie
Personen som ringde dig? crille
TV-program du såg? minns inte :)


favorit…
Låt: finns många.
Sak att göra: spontana saker!

Dryck: fanta exotisk lätt!
Kläder: hmm, mjukisar tror jag (a)
Film: många, men tummelisa, up town girl och festival är nog mina absoluta bästa!
Serie: ugly betty, desperate hauswifes :)


har du någonsin…
Gråtit över en pojke? yesbox det har jag
Gråtit över en flicka? japp det med
Ljugit för någon? det har alla gjort
Varit i slagsmål?  näe
Blivit arresterad? haha näe
Träffat någon från internet IRL? hmm, aa det har jag nog


antal…
Gånger du varit kär?  aa en gång och det är nu :´)
Gånger ditt hjärta brustit? inte brustet, men sårad
Hjärtan brustet på grund av dig? hmm, kan hända
Tjejer du pussaat? haha jadu linnea är väl min pussgurka
Gånger ditt namn varit med i tidningen? hmm jadu det har väl varit med några gånger

senaste…
Boken/tidningen du läste? bok, håller på med pojken som överlevde
Personen du fick e-mail av? haha vet inte, säkert facebook
Personen du fick brev av? får inga brev längre :´(
Personen du fick sms av? dennis f
Gången hela din familj åt middag tillsammans? hmm här om dagen
Saken du köpte? betala taxi åt min däckade pojkvän..
Vad har du gjort idag? vaknar hemma hos fellan och myst med han nu sitter jag här och ska snart fixa mig för ska ut på bus.
Brukar du svära mycket? hahah händer väl
När stiger du upp på morgonen? skola - för tidigit,  inte skola - hur länge jag vill
Vad har du på dig? t-shirt och troser
Vad är du allergisk mot? vatten tror jag, hihi
Var har du ont? nej men revbenen
Använder du hårspray? nja nångång ibland kanske
Kan du stå på händer? aadå
Håkan Hellström eller The Ark? hmm, ingen
Salt eller socker? SOCKER
Gillar du ketchup? aadå :)
Är du glad nu? hah ja
Var du glad igår? igår var jag jätteglad!
Vad dansar du till? allt när jag är lite på styret, haha
familjen är? ganska söta ibland :)
Stockholm är? bra shopping stad
Kan du sjunga? kan jag väl, men om det är fint är en annan femma ;)
Spaghetti eller makaroner? makaroner :)
Land du vill besöka? många, ska ju backpacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback