bögsjukhus.

näe jag tycker inte om avestas sjukhus. inte för att jag är rädd för det utan för att dom suger dom som jobbar där! dom vet aldrig vad det är för fel på en och blodprov kan dom inte heller ta..åh blir så lack. aja jag fick ivarje fall en remiss till falun på en lungröntgen så dom kanske hittar nåt fel så man vet vad det är.

åt på thai idag förresten med emelie, asgott! sen fynda jag ett par fina trosor för hela 10 kr , det gjorde jag bra säg. sen blev det träning. fytusan vad skönt det är att träna! känslan dagen efter när man har träningsverk, muuuums. hihi. nej nu ska jag ner ochh duscha och äta lite ballerina kladdkaka.
puss!



någon uråldrig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback