2010-08-17

den här morgonen har vart både och. min pojkvän är dum och inte svara. men jag har fått mitt körkortstillstånd idag så ikväll ska jag ut och köra, wieeee. ska antagligen leka med felix ikväll, men det vet man aldrig eftersom ha inte svarar. huhu så synd om mig. haha nejdå jag har redan min man här hemma i huset, eddie och nemo ♥

den traiska saken är den att min farmor ligger på falun lassarett och är jättesjuk. det sorliga är att vi inte har någon kontakt med min farmor, farfar och ena faster..lång historia varför. men vi ska åka och kolla hur det är med henne. vet inte om hon kommer bli glad eller arg för att vi kommer..man vet aldrig men min släkt från pappas sida.

nej nu kom min älskade moster så ska umgås lite med henne nu. ikväll ska jag köööööra! wiho.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback