this is the life.

igår så var jag på grillkväll hos adde, han fyllde nämligen atron år. så grattis till honom. jag hade det trevligt och det kom jättetrevligt folk så de var en toppen kväll.

idag så gick jag upp astidigt, klockan halv sju, vilket inte är min grej...men men i alla fall så följde jag med mamma och pappa på hundutställning i västerås. och jag gick med bella och hon var jätte duktigt! hon brukar knappt vilja gå annars men idag så var hon jätteduktig, jag blev så stolt över henne så.

nu sitter jag här och ska snart ta mig en dusch sen så ska jag sätta på en film och vänta på att felix ska säga till när han vill att jag ska cykla och hämta honom. kommer bli sent har jag en känlsa av, men vad gör jag inte för gullis.
puss!



såhär så jag ut när jag var på grillfesten.
hög boll, rosa puffig kjol, svart tröja med låg rygg.




såhär såg jag ut idag.
ska föröska lägga in en video när jag ställer ut bellsi för den som bryr sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback