lyckat.

haha ibland förstår jag inte hur jag orkar med mig själv. idag har jag verkligen inte fattat nånting och jag har snubblat på allt och inget..haha. träningen idag gick super! och idag var det premiär på ugly betty, så gissa om jag hade happyface idag eller?!?! men i varje fall. när jag kom hem efter träningen så hade mamma skrivit under dagen att hon tagit ner rebell till sommarhagen så jag kikade in i den när jag åkte upp till gården men vad såg jag? -jo ett staket som var sprängt och en häst som inte stod där..och jag fick damp och panik samtidigt. jag hade verkligen inte tid med att leta efter en häst en sån här dag. men när jag klev ur bilen så såg jag rebell galuppera en bit bort hemmåt. sen när han kom upp på gården så sprang han fram till mig och gav mig en hästpuss, wieee! sen sprang jag in och kika på ugly betty sen desperate, bästa kvällen ♥
nej men nu ska jag börja plugga på mitt samhällsomprov, yay...
puss!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, hade skrutten rymt! :) Busponny

2010-05-05 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback